Sales support

Om het verkoopproces zo efficiënt mogelijk te laten verlopen, wordt de verkoop versterkt door onze afdeling sales support. Deze afdeling begeleidt het proces na de aankoop van uw banden. Zo kunnen zij u informeren over de status van uw bestelling of levering, wanneer het gaat om leveringen met ons eigen transport.

Daarnaast assisteert het sales support team u met een retour aanmelding, een eventuele claimband of in het geval van een backorder. Ook bij het wijzigen van uw klantgegevens en het toesturen van een pro-forma factuur kunt u bij deze afdeling terecht. Bij afwezigheid van de verkoper, is de sales support uw vaste back-up.

De afdeling beheerst voor uw gemak meerdere talen, zodat u zoveel mogelijk in uw lokale taal kunt communiceren.

Wij hebben de functionaliteiten van onze webshop en het klanten portaal met elkaar geïntegreerd. Het portaal geeft inzicht in alle informatie die gerelateerd is aan uw account. Zo kunt u gemakkelijk het complete overzicht behouden in uw (dagelijkse) business.

Meer informatie?

Neem contact met ons op via onderstaande button.